Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem si mobilní telefon EVOLVE FX520 přes internet v obchodu http://www.mobilprovas.cz/ (tehdy RS3-SYSTEM s.r.o., dnes DATIX s.r.o.). 3 měsíce po koupi telefonu přestal fungovat konektor na sluchátka - hrálo jenom jedno, dostal se prach pod display a pod sklo, které zakrývá kameru. Reklamace nebyla uznána. Nechal jsem si udělat posudek od soudního znalce, který je v můj prospěch. Mobilprovas posudek ignoroval a na žádost o zaplacení posudku i mobilního telefonu nereágovali. Když jsem volal na prodejnu, manažer byl vždy pryč a číslo na něj mi nedali. Kontaktoval jsem advokáta, který poslal soudní dopis, kde jsme požadovali vrácení peněz za telefon a náklady s tím spojené. Bez reakce. Zbývá řešení soudní cestou.
EVOLVE FX520
Vrácení peněz za mobilní telefon a náklady s tím spojené (soudní posudek, náklady na advokáta).
|
Tweet |
V případě, že již byla využita služba soudního znalce a posudek je ve prospěch kupujícího, měl by prodejce buď doložit jiný znalecký posudek, který by rozporoval předchozí posudek. Bohužel, pokud prodejce nijak nekomunikuje a odmítá jakkoli reagovat na mimosoudní dohody, bude nutné se skutečně obrátit na občanskoprávní soud.
Pouze doplňujeme, že pokud se vyskytla vada na výrobku do 3 měsíců od koupě, jedná se o nedodržení jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Důkazní břemeno, že výrobek byl předán bez vady je na prodejci.
Společnost se nerozhodla služby VašeStížnosti.cz využít, tudíž bude řešení stížnosti ukončeno.