Společnost


DATIX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3745Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 11 lety

Radek Šiška

Znění stížnosti

Koupil jsem si mobilní telefon EVOLVE FX520 přes internet v obchodu http://www.mobilprovas.cz/ (tehdy RS3-SYSTEM s.r.o., dnes DATIX s.r.o.). 3 měsíce po koupi telefonu přestal fungovat konektor na sluchátka - hrálo jenom jedno, dostal se prach pod display a pod sklo, které zakrývá kameru. Reklamace nebyla uznána. Nechal jsem si udělat posudek od soudního znalce, který je v můj prospěch. Mobilprovas posudek ignoroval a na žádost o zaplacení posudku i mobilního telefonu nereágovali. Když jsem volal na prodejnu, manažer byl vždy pryč a číslo na něj mi nedali. Kontaktoval jsem advokáta, který poslal soudní dopis, kde jsme požadovali vrácení peněz za telefon a náklady s tím spojené. Bez reakce. Zbývá řešení soudní cestou.


Produkt

EVOLVE FX520


Požadované řešení

Vrácení peněz za mobilní telefon a náklady s tím spojené (soudní posudek, náklady na advokáta).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2014 20:56, před 11 lety

V případě, že již byla využita služba soudního znalce a posudek je ve prospěch kupujícího, měl by prodejce buď doložit jiný znalecký posudek, který by rozporoval předchozí posudek. Bohužel, pokud prodejce nijak nekomunikuje a odmítá jakkoli reagovat na mimosoudní dohody, bude nutné se skutečně obrátit na občanskoprávní soud.
Pouze doplňujeme, že pokud se vyskytla vada na výrobku do 3 měsíců od koupě, jedná se o nedodržení jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Důkazní břemeno, že výrobek byl předán bez vady je na prodejci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 15:24, před 10 lety

Společnost se nerozhodla služby VašeStížnosti.cz využít, tudíž bude řešení stížnosti ukončeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.