Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:716
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#37457Nedodané zboží,nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Lenka Bláhová

Znění stížnosti

Od 15.11.máme objednané zboží,když jsem jim na četu napsala že to podstoupím policii a chci navrácení peněz a odstoupení od smlouvy,tak hned přišel email,že zásilku nejde zrušit,že je na DEPU v Brně..ale tam žádná včera nebyla..
DR3534713602U
Obdrženy údaje k dosud nepodané zásilce. 27.11.2019
Vyhledat další
Detailní informace k zásilkám
DR3534713602U
Typ zásilky: Balík Do ruky, Hmotnost zásilky: 0.2 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus
Datum Událost PSČ Místo vzniku události
27.11.2019 Obdrženy údaje k dosud nepodané zásilce.Nic neposlali a byly jen výmluvy..Večer přišel email,, riešili sme situáciu na chate. Balíček je v depe na pošte. Ak už o tovar nemáte záujem môžete kľudne balíček zamietnuť a vrátime Vám peniaze. V opačnom prípade Vám bude balík doručený. Za meškanie vyexpedovania sa ešte raz ospravedlňujeme. ani tak jim nevěřím...poslali jsme peníze kartou na jejich účet..Dneska ráno reagoval manžel tímto emailem...Dobrý den, trvám na zrušení smlouvy a navrácení peněz na účet, jehož číslo je ..... Pokud do úterý 3.12.2019, nebudu mít peníze na účtu, budu postupovat, jak jsem psal níže. Vše předám policii České republiky a navíc budu kontaktovat ostatní nespokojené zákazníky vaší firmy, za účelem společného postupu.Děkuji..


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 08:19, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.