Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#37466Plotové nůžky - zamítnutá reklamace v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Vlastimil Petříček

Znění stížnosti

POZOR: Takto se staví Mountfield k prodloužené záruce !!! ... Před 6-ti lety jsme koupili v Mountfield elektrické plotové nůžky s prodlouženou zárukou na 7 let. Letos však plastové mechanické části již nevydržely (motor běží, ale lišta se nehýbe) a tak jsme je reklamovali. ... VYJÁDŘENÍ Mountfield bylo následující: "Reklamace Vašich nůžek je zamítnuta z důvodu: Opotřebený úhlový ozubený převod. Na součásti není žádná materiálová ani výrobní vada. Její stav je způsoben běžným opotřebením vlivem používání stroje. Cena opravy je nerentabilní, doporučuji koupi nových nůžek." ... Jejich vyjádření mne šokovalo, protože nůžky jsme pořídili proto, abychom je používali a to, že nevydrží po dobu záruky mechanické části při běžném používání, jsou podle mne nedostatečně dimenzované použité díly a tudíž vada výrobku. Nebo máte někdo jiný názor? Chápu, že se oprava Mountfieldu nevyplatí, ale pak si mají rozmyslet, jak dlouhou poskytují záruku. OPĚT KLAMAVÁ REKLAMA MOUNTFIELD !!!

Můj otec nážky neúspěšně reklamoval v červnu 2019 a proto mne požádal, zda bych reklamaci nevyřídil osobně (2.reklamace).

Datum prodeje: 15.1.2013
Datum 1.reklamace: červen 2019 (zamítnutá reklamace servisu 9.7.2019)
Datum 2.reklamace: 9.11.2019 (opět zamístnuto)


Produkt

Plotové nůžky Procut HE 550, výr. č.: 44215531, číslo zboží: 1ZST 5004


Požadované řešení

Oprava nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 10:32, před 5 lety

Pokud byla sjednána smluvní záruka, která je nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění záruky byly sjednány. Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány, vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě prodávající odpovídá, že věc má vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat. Prodávající však neručí za vady, které byly způsobeny obvyklým používáním věci podle § 2167 b) občanského zákoníku. Bude tedy záležet, jaká je povaha vady (zda se jedná o vadu, za kterou odpovídá prodávající).

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2019 09:58, před 5 lety

Ke stížnosti pana Petříčka uvádíme následné. Délku poskytované záruky nelze v žádném případě zaměňovat s délkou poskytované záruky. Každý stroj je provozován a udržován za individuálních podmínek. Pokud došlo k předčasnému opotřebení ozubeného převodu, pak je evidentní, že střižná kosa musela být dlouhodobě přetěžována, ať už zpracováváním nevhodného nebo příliš silného materiálu nebo nebyla pravidelně promazávána, což zapříčinilo příliš velký odpor. Skutečnost, že nůžky byly bezproblémově provozovány téměř sedm let je jasným důkazem toho, že žádnou vadou netrpěly, ta by se logicky projevila daleko dříve, než s takovým časovým odstupem. Naše společnost na svém rozhodnutí i do budoucna trvá a pro jeho změnu nenastal zákonný ani jiný důvod. Skutečnost, že investice do opravy je neekonomická, byla zákazníkovi korektně sdělena a zároveň mu byla nabídnuta koupě nového výrobku. V případě, že se s rozhodnutím zákazník neztotožňuje, má možnost si např. nechat vypracovat posudek technického stavu soudním znalcem v příslušném oboru a rozhodnutí v rámci občanskoprávního sporu rozporovat, nicméně s ohledem na pravou příčinu problému takovou investici hodnotíme jako zbytečnou.
Celou záležitost již tímto považujeme za definitivně uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2019 12:08, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že společnost považuje záležitost za uzavřenou a služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, přeřazujeme stížnost na spotřebitele a žádáme ho o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2020 12:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 08:20, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.