Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,v srpnu 2019 mi oznámila společnost Stabil Energy,že z důvodu prodeje části podniku převádí moje odběrné místo ke společnosti Zelená elektřina s účiností od 1.8.2019.Po tomto převodu bude odesláno konečné vyúčtování a že moje smlouva se společností Zelená elektřina bude nadále platná jako u Stabil Energy.Jelikož žádné vyúčtování nepřišlo,volal jsem na zákaznickou linku Zelené elektřiny(na zákaznické lince Stabil Energy se nelze spojit),kde mi bylo zděleno,že vyúčtování zařídí.Dále mi slíbili vyúčtování od 1.8.-25.10.2019(k tomuto datu proběhl odpočet plynu distributorem,jako každý rok).Do dnešního dne(29.11.2019)jsem ani jedno vyúčtování neobdržel.Přesně před rokem jsem si takto dopisoval dva měsíce se Stabil energy přes Vaše Stížnosti z důvodu vyúčtování plynu,než jsem ho obdržel.Děkuji. Milan Ježil.
Vyřízení vyúčtování plynu za rok 2019.
|
Tweet |
Společnost je povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitele o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
zákazníkovi bylo vystaveno konečné vyúčtování a odesláno na adresu.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Dobrý den,konečné vyúčtování od Stabil Energy jsem obdržel.Ještě čekám na vyúčtování od Zelené elektřiny(od 1.8.-25.10.2019).25.10.2019 byl proveden odpočet distributorem,jako každý rok. Milan Ježil.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
vyúčtování u naší společnosti bylo 04.12.2019 vytvořeno a odesláno na adresu.
Dobrý den,vyúčtování bylo vystaveno a vyřízeno.Děkuji.M.Ježil
Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.