Společnost


Travel Planet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3747Nevrácení přeplatku po stornování zájezdu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 10 lety

Natalie Dvorakova

Znění stížnosti

Před více než měsícem jsme ze zdravotních důvodu museli stornovat zaplacený zájezd. Do dnešního dne nám společnost nevrátila přeplatek, který vznikl po odečtení storno poplatků od ceny zájezdu.


Produkt

Zájezd na ostrov Kos


Požadované řešení

Okamžité zaslání patřičné částky na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 16:16, před 10 lety

Došlo-li ke zrušení smlouvy, společnost drží peníze bez právního titulu a z právního hlediska se jedná o bezdůvodné obohacení. Peníze by měly být vráceny v souladu s podmínkami, které byly součástí cestovní smlouvy. Neobsahují-li podmínky žádnou lhůtu pro vrácení peněz, doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti lhůtu písemně určil s odkazem na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 09:51, před 10 lety


Natalie Dvorakova

Hodnocení:

Komentář: Společnost již své závazky vyrovnala a zaslala odpovídající částku na můj účet. Děkuji