Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatila jsem si sluzbu Intime doruceni domu, prisla mi informace, ze balik dorazi ve stredu mezi 12 a 15h. Balik jsem potrebovala na pondeli, byla jsem tedy rada, ze dorazi jiz ve stredu. Vzala jsem si pul dne volna z prace a cekala. Kdyz ani do 17h nikdo nedorazil a ridici se neslo dovolat, volala jsem na info linku, kde mi slecna poradila, at pockam do 18h, ze ridici jezdi az do 18h. Samozrejme nikdo neprijdel. Psala jsem tedy po seste dotaz na info email Intimu, odpovedeli mi, ze to znovu doruci. Odepsala jsem jim obratem, ze ten balik potrebuji na pondeli, na to uz nikdo nereagoval. Dnes je patek, balik nemam a v trackovacim systemu vidim, ze je stale nekde na vydejnim miste - neprisel mi ani email s informaci, kde presne balik je a uz vubec tam nevidim, ze by nekdo zadal o opetovne doruceni. Znovu jsem volala na Intime a slecna Kelerova mi rekla, ze to v pondeli vyzvednou a doruci nejdrive v utery. Kdyz jsem ji asi 3x rekla, ze to potrebuji na pondeli a jsem jim to psala, tak mi rekla, ze mi nemuze pomoct. Pak mi nebyla schopna nadiktovat email, kam mohu poslat stiznost. Nechapu, jaktoze InTime s takovym pristupem k zakaznikum jeste nezkrachoval - ja si diky teto zkusenosti jiz nikdy pres Intime nic dorucit nenecham, nikomu nic pres Intime neposlu, ale ani si uz neobjednam niz toho eshopu, kde jsem nakupovala.
Vysledek: koupila jsem si produkty za nekolik tisic, ktere potrebuji na pondeli, nemam ani penize, ani informaci o tom, kde boje objednavka je a ani nevim, kdyz mi dorazi. Jiste ale je, ze v utery mi to uz bude uplne k nicemu!
Sluzba doruceni az do domu
Chci vratit penize za objednavku i dopravu. Nejradeji bych Intimu vystavila i fakturu za pul den prosezeny doma a protelefonovane naklady, protoze jsem mohla pracovat.
Uplne zbytecne ztraceny cas!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.