Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#37473Špatně uvedená cena u výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Zuzana Plachá

Znění stížnosti

Dnes 29.11.2019 jsme si chtěli s přítelem koupit má pobočce v Olympii v Olomouci, batoh na notebook. U jednoho batohu nás velice oslovila cena 319 Kč, kdy nám bylo zaměstnancem řečeno, že tento produkt je novinkou, a tak jsme si mysleli, že by se mohlo jednat o akční zaváděcí cenu. Na pokladně jsme pak byli překvapeni, že máme místo 640 Kč, zaplatit cca 1 800 Kč. Od paní prodavačky jsme se dozvěděli, že se jedná o chybu a proto nám zboží nevydala za uvedenou cenu. Moc nás tato špatná zkušenost mrzí, jelikož jsme o dva batohy měli velký zájem a myslíme si, že špatně uvedenou cenou jsme jako zákazníci byli oklamáni. Batohy s uvedenou cenou máme vyfoceny, kde na štítku sedí i popisek s daným zbožím.


Požadované řešení

Rádi bychom tyto batohy získali za uvedenou cenu u výrobku, protože si myslíme, že je to chyba zaměstnanců a již jsme se v minulosti s takovým případem setkali a zboží nám bylo vydáno za cenu uvedenou u výrobku, i když byla chybná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:46, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.