Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37478Neschopnosť

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Kristián Balala

Znění stížnosti

Najhoršia skúsenosť ever! Nielenže nie sú schopní doručiť zásielku, ešte sú aj drzí k zákazníkovi, ktorý si necháva cez nich poslať veci, ktoré si ZAPLATIL z vlastného vrecka!!! Kuriér bol evidentne buď úplný *************, pretože mi bola zevraj doručovania zásielka 2x, pričom mi nebola poslaná SMS alebo mail. Takze ťažko tomu verím, že vôbec prišiel a niečo doručovať. Po kontaktovaní zákazníckeho servisu sa mi vysmiali s tým, že moja zásielka je bohvie kde v depe a že pokial si ju nevyzdvihnem, bude vratena. akože halloooo?! Ja si mám niečo doručovať sam, keď im človek zaplatí za to, čo majú robiť oni? V živote som nevidel väčší bordel a nekompetenciu a týmto posielam pozdravy PPL službe a že sa môže hanbiť, lebo toto, čo si dovolili, bol enormný vrchol!!!


Požadované řešení

Minimálne sa ospravedlniť, za to čo sa stalo, upozorniť na chyby kuriéra a riešiť situáciu, miesto posielania trápnych mailov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 12:16, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 10:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.