Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Jmenuji se Ivana Mandlová
Dne 8.2.2019 jsem uzavřela smlouvu s výše uvedenou firmou poskytnutí služby na seznámení za 149,-Kč .Ne prémiové členství.
Jednalo se o firmu www.singles50.cz
Nezávazná objednávka , měla dle původních údajů trvat 1. měsíc , po kterém mi mělo být nabídnuto prémiové členství s nabídkou možného rozhodnutí zda chci, či nechci pokračovat .
Prémiové členství samozřejmě obsahovalo další platby.
Bohužel se ale stalo to, že ono Prémiové členství mi bylo potvrzeno IHNED v den 8.února 2019 - ve chvíli, kdy jsem ÚDAJNĚ pouze měla potvrdit svou emailovou adresu.
Ve chvíli, kdy jsem se snažila jakkoli komunikovat a zastavit vše se mnou nebylo komunikováno až do 9.března, kdy mi přišla první upomínka o zaplacení PRÉMIOVÉHO členství ve výši 2.530,-Kč.Ačkoli registrace byla nabízena ZDARMA.Ačkoli jsem upozornila na fakt, že jsem nebyla PŘEDEM upozorněna na jakoukoli platbu , byla ode mne stále dál s narůstající sumou vyžadována.
Na mé emaily nikdo nereagoval.
K dnešnímu dni je výše údajného dluhu ve výši 169.64 EUR,což činí 4.328,365,-Kč.
Jsem zoufalá ze situace, která je.Proto se obracím na Vás s prosbou o pomoc.
Momentálně již nechodí emaily -údajnou pohledávku řeší- E-Mail :infointernational@de.intrum.com.
Adresa :Intrum Financial Services GmbH,Postfach 14 49,64632,Heppenheim.
Zde mám Referenční číslo : 2883432.
Mé referenční číslo u této agentury je : CZ-2019-03-09-185590775-KS-DN
Toto číslo jsem měla používat při všech platbách.
S úctou
Ivana Mandlová
Seznamovací web : www.singels50.cz - dále : intrum.com.
Prosím o pomoc při okamžitém zrušení všech mých závazků vůči této seznamovací agentuře : www.singels50.cz - potažmo i k firmě : intrum.com , která nyní vymáhá platby .
Dále o zrušení mého členství na tomto webu, kdekoli jsem uváděna.
V mnoha případech došlo k porušení obchodních podmínek, navíc nemohu momentálně svůj profil regulerně zrušit , protože je mi ZABLOKOVÁN přístup na můj účet u singels50 , z důvodu neuhrazených pohledávek, které samozřejmě neustále narůstají.
Ještě jednou děkuji za ochotu .
Mandlová
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Spotřebitel může dále využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například e-mailovou komunikací se společností.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, je nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Nebyla jsem ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž jsem byla byl uvedena v omyl, a proto namítám neplatnost automatického prodloužení smlouvy.Neměla jsem v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Sdělte prosím jaké řešení nabízíte Vy.
S úctou
Ivana Mandlová
Toto je vlastně pouze použití Vašeho vyjádření k mé stížnosti .
Zasláno na be2.com - pan Hlavaček.
Nadále prosím o pomoc od Vás.
S úctou
Mandlová
Obecně považujeme způsob, jakým je spotřebitel informován o automatickém prodloužení, za nedostatečný, takže dle našeho názoru nedochází k platnému sjednání automatického prodloužení. Přesto doporučujeme členství jednoznačně ukončit.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.