Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
V září jsme zakoupili ve Sconto Stodůlky sedací soupravu Tiko. U této sedačky došlo ani ne po měsíci standardního užívání k přetržení vnitřní výplně jednoho ze sedacích polštářů a tím k jeho deformaci.
Psala jsem několik e-mailů, jak postupovat při případné reklamaci (není úplně snadné někam dovézt sedačku, do auta ji nedáme a na její odvoz jsme měli najatý vůz). Zajímala mě informace, zdali se na to někdo dojede podívat, nebo se má situace nafotit, zkrátka rada, jak postupovat.
Ze společnosti Sconto se nikdo neobtěžuje odpovědět, nevím, tedy co dál. Přece si nebudu pronajímat dodávku, abych sedačku vezla na Stodůlky k nějakému posouzení....
sedací souprava TIKO levá, šedá
Žádám vyjádření obchodního domu ke vzniklé situaci a navrhnutí rozumného řešení situace.
Například vyreklamování produktu na základě fotodokumentace či návštěvy jejich odborníka. Děkuji
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Spotřebitel však nemůže požadovat, aby prodávající převzal zboží k reklamaci přímo v bydlišti spotřebitele. Je však možné se s prodávajícím na takovém postupu dohodnout, neboť to může být pro obě strany výhodné (pokud by totiž byla reklamace uznána jako oprávněná, může spotřebitel žádat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací - mohl by tedy žádat i proplacení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s dopravením zboží k prodávajícímu; tyto náklady pak mohou být vyšší, než kdyby si společnost zařídila vlastní dopravu).
Nepodař-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Nuklíčková,
volal jsem Vám, ale nemohl jsem se dovolat. Omlouvám se za vzniklé komplikace, zaviněné naším pochybením. Na e-shopu přecházíme na nový systém zpracovávání objednávek, e-mailů i telefonů a bohužel byl Váš e-mail omylem chybně označený a proto na něj nikdo nereagoval. Reklamaci je možné ideálně podat přes webový reklamační protokol dostupný na: https://www.sconto.cz/reklamacni-protokol případně reklamaci poslat na e-mail: reklamace@sconto.cz nebo ji s Vámi sepíší na obchodním domě (informacích). Vše je popsáno na: https://www.sconto.cz/reklamace
Ohledně dalšího postupu budete informována pracovníky reklamačního oddělení - řešení je potom závislé na druhu vady - je možné objednání nového dílu, vyřízení prostřednictvím servisního technika atp.
Ještě jednou se omlouvám.
S pozdravem, J. Hušek SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Případ ještě není uzavřen, čekáme na to, jak dopadne reklamace sedačky.
Dobrý den,
nová sedací souprava je již na skladě v plánování přepravy k Vám. V nejbližší době se s Vámi spojí dispečink přepravní služby, aby si s Vámi dohodl termín možné výměny.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Společnost vyřešila reklamaci výměnou na místě kus za kus. Děkujeme