Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2796
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37485Zrušení premiového učtu+exekuce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Martin Böhm

Znění stížnosti

Žádal jsem o zrušení prémiového členství v srpnu.
Be2 mi napsali, že mam zaslat email o ukončení na email pod jménem Michal Hlaváček. Tak jsem udělal. Napsali mi, že se mi ozvou do 4-5 pracovních dnů. Nestalo se tak. Výhružné emaily už přestaly chodit. A po 3 měsících mi přišel dopis, ať uhradím okolo 170eur. Strhávali mi 2300 korun, i když jsem žádal o zrušení účtu a oni mě ignorovali. Žádal jsem přes email. Jejich podmínka je že to musí byt 4 dny od dnu zavedení. Já se ale už nemužu přihlásit do učtu. Služby jsem nevyužíval a žádal o zrušení. A v podmínkách píšou, že musím uzavřít kontakt aspoň s 10 lidmi aby prémiové členství zaplo a já to nesplnil. Když u smlouvy nedám vlastnoruční podpis tak u výstupu ho taky nemusím dávat, takže žádám o zrušení téhle směšné "exekuce". Mam všechny podklady, emaily, dopisy.
Chtěl bych vědět, jestli mi zrušili prémiové členství a požaduji jen těch 170eur nebo to bude dále pokračovat.
Už se to tahle strašně dlouho a nechci aby exekuce zbytečně narůstala.
A snaha o zdárné vyřešení od be2 je mizerné...
Snad mi pomůžete se dostat z tohohle kruhu.
Děkuji


Produkt

Premiovy učet


Požadované řešení

Infomace ohledne učtu, O zrušení a zrušení exekuce po zaplacení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 16:18, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Exekuce může být nařízena teprve poté, co je vydán pravomocný rozsudek soudem. Upozorňujeme, že dle našich informací společnost doposud svůj domnělý nárok skrze soudy neuplatňovala. Doposud tak tlačí na spotřebitele pouze zasíláním upomínek.

Přesto by spotřebitel měl prokazatelně ukončit smluvní vztah se společností.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:51, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 14:28, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.