Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37486Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Jiri Bojanovsky

Znění stížnosti

Dnes jsem měl dostat balík, a čekal jsem doma jako vůl, a nic.Meli mi balík přivést 10:48-12:48 a nikdo na mě nezvonil, a nic.
Čekal jsem zbytečně doma. C. Zásilky. 02191716605.
Apk jsem si psal s paní info Geis,prez chat, ta mi psal že si mohu zásilku vyzvednout v depu v Rochlicich Liberci.
Ptal jsem se paní jestli tedy mohu, a já psal že si pro ni zajedu, a vezmu si taxi, ale přijel jsem tam a prý tu zásilku tam nemají, že pan přijede za 1 hod. To si dělají srandu. Vždyť mě to stálo peníze. Při se mohu sejít z panem někde na cestě, proč já mám ho pana řidiče někde nahanet.
Není to má povinnost. Tak jsem navrhnu termíny doručení. Ze mam čas pondělí, s středa příští týden po 17hod.
Prakticky to má chyba není tak ji máte napravit vy!!!
Ja pak od 5.12,jdu z rukou na operaci,a budu v nemocnici. 5 dní.
Případně mám vše na emailu komunikaci s vámi. Žádná ochota a nic. Nemáte dobré recenze!!! Podám, stížnost na Geis případně u obchodní inspekce!!!
Necham vám udělat státu.
Vůbec mi to nevadí. Buď napravit vaší chybu, nebo to na hlásím.


Produkt

C. 02191716605


Požadované řešení

Chci to prosím napravit!!!
Jinak ti budu řešit jinak. Obchodní inspekci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 12:37, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.