Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#37489Ochranné sklo jako darek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Sona Roland

Znění stížnosti

Toto nie je moja prvá zla skúsenosť s O2, ale už len z princípu ma veľmi rozculila. To ze mi už pár mesiacov nefunguje internet od o2 kvôli slabemu signálu, záhadné že prvych 6 mesiacov fungoval,to už ani nemám síl komentovať. Som viazaná zmluvou a tým to hasne. Takže vyzuvivam službu s ktorou som maximálne nespokojná, ale nikoho to evidentne nezaujíma.

Každopádne, teraz k veľmi potešujúcej a milej správe, ktorú som dostala od o2 na moje narodeniny. Prišla mi sms, ze si môžem vyzdvihnúť ochranné sklo v hodnote 600 Kč a ako narodeninový darček si ho môžem vyzdvihnúť na ktorejkoľvek predajni o2. Prva návšteva dopadla tak, že zamestnanec sa pomýlil a v domnení že ma správne ochranné sklo v rukách, mi odtrhol moje pôvodne ochranné sklo aby zistil ze to co zobral z výkladu nie je na správny telefón a na môj telefón ochranné sklo nemajú. Šťastie som skúšala v ďalších dvoch o2 predajniach. Keď som im povedala o mojej skúsenosti dostalo sa mi len to nás strašne mrzí a keby som mala iPhone, sklo by mali na každý typ(takže je to vlastne moja chyba).. Skončilo to na poslednej stvrtej o2 predajni, kde mi pani ako prvá ponúkla, že mi to ochranné sklo objedná a nechá doručiť do obchodu. Zistila však ze na môj telefón žiadne ani nemajú. Po otázke prečo mi teda posielate správu, aby som si ho vyzdvihla, mi pan ďalší zamestnanec arogantne odpovie, že snáď si nemyslím ze budu mat skla na každý telefón. A ze pan v prvej predajni mi neodtrhol sklo úmyselne. To určite nie, ale ja som dopadla asi tak, ze namiesto nového sľubovaného ochranného skla, nie len ze som sa k nemu nedostala, ale ešte som aj prišla o moje staré, kvôli chybe vášho zamestnanca. Môžem to len pridať k ďalšej stej zlej skúsenosti s O2. Preco v správe nebolo napísané, že to neplatí na všetky telefóny a ze skla o2 nemá k dispozícii na každý telefón??? Každopádne ja som dopadla tak, ze namiesto vášho nového ochranného skla si musím kupovať nove, pretože mi ho vás zamestnanec strhol a za jeho chybu si pekne zaplatím.. Totálna absurdita!ďakujem za krásne narodeninový darček o2.


Požadované řešení

Žiadam vás o nové ochranné sklo na môj typ telefónu huawei mate 20 lite , potom čo mi ho vás zamestnanec (verím ze nie naschvál) odtrhol.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 15:09, před 5 lety

Byl-li při nabízení zboží či služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Co se špatného signálu týče, nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2019 16:12, před 5 lety

Hezký den,

mrzí mne vaše nespokojenost, abychom mohli vaše připojení prověřit, požádám vás o doplnění čísla služby O2 Internetu z faktury.

Velice se omlouvám za komplikace spojené s narozeninovým dárkem v podobě ochranného skla za 1 Kč, nabídka skel v našich prodejnách kopíruje nabídku telefonů, bohužel vámi využívaný telefon jsme v nabídce neměli.
Poukázku je možné využít také na sklo pro někoho z vašich blízkých, pokud má telefon, jež jsme také měli v nabídce a tudíž na něj budeme mít i příslušenství.
Pokud by však nikdo z vašich blízkých takové nabídky nevyužil, podívám se na náhradní možnosti řešení k vašim službám, pro ověření mimo čísla služby O2 Internetu vás poprosím také o doplnění koncovky rodného čísla za lomítkem anebo data narození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2020 21:33, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 16:40, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.