Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 9. 11. 2019 jsem si zakoupil vůz Seat Leon, do dnešního dne jsem ještě neobdržel technické průkazy. Na pobočce při koupi vozidla mi bylo řečeno, že přijdou poštou, ale stále nic. I přes několik telefoních rozhovorů (první hned 14.11.2019), kde jsem se snažil zjistit, proč průkazy k vozu stále nepřišli mi nikdo nesdělil, kdy doklady k vozu přijdou. Opět se mi měla ozvat paní, která to má na starosti dnes do 16.30 hod., ale asi měla na páteční večer jiné plány. Zavolal jsem tedy sám a bylo mi řečeno, že se zákaznického oddělení už tam nikdo není a paní, které jsem se dovolal vlastně nic neví. A že se mi v pondělí ozvou…
Na přihlášení vozu je dle zákona pouze 10 dní a navíc do 21 dní máme poslat TP do leasingové společnosti – to už taky nestihneme.
Seat Leon
Žádám o urychlené dodání obou technických průkazů
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.
Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).
Vážený pane Řeřucho,
mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi brzy spojí ohledně dalšího postupu (resp. již s Vámi komunikovali během prosince). Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, Mototechna
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.