Společnost


Mototechna Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#37494Nedodané doklady k vozidlu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2019, před 5 lety

Tomáš Řeřucha

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 9. 11. 2019 jsem si zakoupil vůz Seat Leon, do dnešního dne jsem ještě neobdržel technické průkazy. Na pobočce při koupi vozidla mi bylo řečeno, že přijdou poštou, ale stále nic. I přes několik telefoních rozhovorů (první hned 14.11.2019), kde jsem se snažil zjistit, proč průkazy k vozu stále nepřišli mi nikdo nesdělil, kdy doklady k vozu přijdou. Opět se mi měla ozvat paní, která to má na starosti dnes do 16.30 hod., ale asi měla na páteční večer jiné plány. Zavolal jsem tedy sám a bylo mi řečeno, že se zákaznického oddělení už tam nikdo není a paní, které jsem se dovolal vlastně nic neví. A že se mi v pondělí ozvou…
Na přihlášení vozu je dle zákona pouze 10 dní a navíc do 21 dní máme poslat TP do leasingové společnosti – to už taky nestihneme.


Produkt

Seat Leon


Požadované řešení

Žádám o urychlené dodání obou technických průkazů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 10:43, před 5 lety

Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.

Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2020 13:46, před 5 lety

Vážený pane Řeřucho,
mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi brzy spojí ohledně dalšího postupu (resp. již s Vámi komunikovali během prosince). Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, Mototechna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 12:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 06:28, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.