Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dvakrát e-mailem odeslané odstoupení od smlouvy v souladu s § 1829 občanského zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb (1x e-mailem a 1x e-mailem zaslané formou podepsané a naskenované přílohy) a dvakrát nesmyslná reakce e-mailem ve smyslu, že od smlouvy nelze odstoupit .
Zaslání zboží poštou formou doporučeného cenného psaní na adresu uvedenou v e-mailem potvrzené objednávce (vevio.cz, Biskupský dvůr 1154/1, Nové město,
110 00 Praha 1 - přesné znění adresy z e-mailu) a následné vrácení zpět poštou na moji adresu z důvodu, že si je adresát nepřevzal, nebo je na uvedené adrese neznámý.
Nakoupeno - https://vevio.cz/shop/unisex-stylova-mikina-grinch-s-kapuci na základě objednávky č. 1132739
Dodané zboží - Unisex stylová mikina Grinch s kapucí Barva: WY138, Velikost: XXL, za 679 Kč, materiál: bavlna
Vrácení částky, kterou jsem za zboží zaplatila + poštovného za vrácení uvedeného zboží na základě odstoupení od smlouvy podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník).
|
Tweet |
Stránku Vevio.CZ provozuje spol. Beast s.r.o.. Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení. V případě, že se spotřebitelce odstoupení od smlouvy i zboží vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitelka pokoušela svou povinnost splnit.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.