Společnost


Domanja Štěpán

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3750Mizerná kvalita fotografií

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 10 lety

Michaela Přikrylová

Znění stížnosti

V podstatě mám stejný problém jako paní, co podala první stížnost na tuto tiskárnu. Fotografie mají růžový až fialový nádech a některé jsou zrnité. Navíc byly objednány lesklé a došly matné. Podala jsem reklamaci přímo u pana Domanji.
Reklamace mi nebyla uznána s tím, že stroj byl zkalibrován a růžový nádech tedy musel být v dodaných datech. Zvláštní, že všichni klienti mého fotografa byli vždy spokojeni, a nikdo růžové fotky nemá. Asi to bude tím, že si je nenechali tisknout u pana Domanji. Fotografie jsem dostala zpět z reklamace upatlané od krému a pomačkané. Takže jejich hodnota je nyní nulová. Komentář pana Domanji, že krémy ve firmě nepoužívají a tudíž fotografie upatlala a pomačkala Česká pošta (v neporušené obálce), je trapný.


Produkt

tisk 100 ks FOTOGRAFIÍ 10x15 cm a 10 ks fotografií 20x30 cm


Požadované řešení

Požadovala jsem nové fotografie odpovídající kvality, čemuž nebylo vyhověno. Nyní bych uvítala vrácení peněz.
Z první zveřejněné stížnosti je patrné, že firma Domanja nemá zájem nespokojenost klientů řešit. Snad tedy můj příspěvek poslouží alespoň jako varování pro další zájemce o levné fotografie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 10:19, před 10 lety

V tomto případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí, pokud je na objednávce uvedeno, že fotografie mají být lesklé. Co se týká barevného nádechu, plní se v kvalitě obvyklé, nebylo-li sjednáno jinak. Ohledně obyklosti je možná konzultace s odborníkem, který zároveň může potvrdit či vyvrátit tvrzení prodávajícího, že vada byla obsažena v dodaných datech.
Spotřebitel má právo na uvedení zboží do souladu s uzavřenou smlouvou, a to výměnou, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 09:32, před 10 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.