Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37501Reklamace sestavení bočnice Ušák hnědá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2019, před 5 lety

Petr Horálek

Znění stížnosti

Sedací souprava Ušák s UP hnědá .
Z pozice sedu ,leva bočnice , nelze přišroubovat.
Vnitřní úchyt nelze zašroubovat ( zadní část )

Můžu i dovést do Chrudimi nebo ji někam dovést
Dodávka 7.11.2019
e,č, 1349952018

Děkuji


Požadované řešení

Můžu i dovést do Chrudimi nebo ji někam dovést
Dodávka 7.11.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 10:20, před 5 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitel by měl u prodávajícího uplatnit reklamaci (podle údajů uvedených na webových stránkách prodávajícího lze reklamaci uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy reklamace@prima-cena.cz). Při uplatnění reklamace je nutné popsat vytýkanou vadu (lze přiložit i fotografie doručeného zboží a odkázat na popis uvedený v nabídce zboží zveřejněné na webových stránkách prodávajícího) a uvést požadovaný způsob vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 21:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.