Společnost


Oresi s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37503Neochota,přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2019, před 5 lety

Kamil Mlynar

Znění stížnosti

Dobrý den,chtěl bych vyřešit problém který mám s Pobočkou Oresi České Budějovice v Globusu.V červnu tohoto roku jsme si objednali v Oresi kuchyn 15,8 nám ji přivezli a bylo nám řečeno,že za 2 dny bude stát.Druhý den16.8 u nas montéři byli do 23 hodin a to už jsem řekl dost jelikož jsme 17.8 odjižděli na dovolenou.Byli jsme našvaný,ale co nadělame tak jsem řekl,že za týden to dodělaji.Čekali jsme 14 dní kuchyn nebyla hotová tak jsem zavolal vedoucí prodejny a najednou se to začalo hýbat,ale kdybych se neozval tak asi čekáme dodnes.Ale atyp bočního výkrytu nepřišel takže kuchyn nedodělaná.Bylo mi oznámeno,že ho nikdo neobjednal to byla další neschopnost od Oresi a další čekaní a když už po dalšich 5 týdnech přišel byl poškrábaný.Mezi tím byla reklamace ta byla vyřízena v pořádku,ale ted atyp leží na prodejně a po mém zavolání mi od vedoucí prodejny bylo řečeno,že to musí vyřídit pán u kterého jsme kuchyn objednávali,ale že mu řekne at se s námi on nebo technik spojí.Uběhl další týden a nikdo se mi neozval třeba jen o návrhu termínu na výměnu zreklamovaných věcí.Tohle už je vrchol všeho a nenechám to tak budu požadovat kompenzaci.Od objednání kuchyne už uplynulo více jak 5 měsíců od kompletace více jak 3 měsice a pokud mi přišel 4,11 z reklamačního e-mail,že reklamace byla vyřízena a v nejbližšim termínu bude expedována na prodejnu a dnes je 26.11 a věci jim leží na prodejně a nikdo se mi neozval to je opravdu nehoráznost.Oresi nereaguje ani na e-mail se stížností


Požadované řešení

Nevím na koho se orrátit rád bych měl už kuchyn v pořádku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 14:59, před 5 lety

Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu.

Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku. Plnil-li podnikatel zčásti, může spotřebitel od smlouvy odstoupit jen ohledně nesplněného zbytku plnění. Nemá-li však částečné plnění pro spotřebitele význam, může spotřebitel od smlouvy odstoupit ohledně celého plnění.

Byla-li porušením smluvní povinnosti (podnikatel neplnil řádně a ve sjednaném termínu) ze strany zhotovitele způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.