Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 29. 11. 2019 mi měla být doručena zásilka č. 40757984738, dva tonery do tiskárny, objednal jsem je tak, abych je v pátek měl. 29. 11. 2019 mi PPL poslala sms, že má poruchu na voze, že doručí 30.11.2019, čekal jsem tedy doma. 30.11.2019 mi přišel e-mil, že se nepodařilo doručit, žádný telefonát, nic. Když jsem po e-mailu volal na číslo kurýra, nikdo to nezvedl, infolinka PPL přetížena. Když jsem se e-mailem dotazoval, proč nebylo doručeno, z podpory PPL mi odepsali, že mi řidič 3xvolal, což není pravda, žádný nepříjatý hovor jsem neměl.
40757984738
Dle etiky PPL
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.