Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#37510Nezaslané zboží / nevrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2019, před 5 lety

Barbora Ustohalová

Znění stížnosti

Dne 7.11. 2019 jsem objednala sluchátka:

Vaše objednávka byla přijata a nyní je v procesu vyřizování. Detaily Vaší objednávky jsou zobrazeny níže pro Váš přehled:

Datum doručení: úterý, 12. 11. - pátek, 15. 11.

Na tento e-mail NEODPOVÍDEJTE. Jedná se pouze o potvrzení, Vaše odpověď NEBUDE přečtena. Pokud nám chcete napsat, zašlete nám prosím e-mail na info@vigoshop.cz.
[Objednávka č.: #721507138] (7. Listopad, 2019)
Produkt
Množství
Cena
Bezdrátová sluchátka pro iPhone a Android telefon - Bílá
1
439Kč
Bezdrátová sluchátka pro iPhone a Android telefon - Černá
1
439Kč

Zaplaceno online kartou.

DO 26.11. mi nebylo doručeno vůbec nic. Dvakrát jsem volala na jejich Helplinku, paní mi řekla dvakrát stejnou větu: Zboží vidím na skladě. Po druhém zavolání v rozmezí 15 dní jsem se rozhodla objednávku stornovat. Paní mě ujistila, že peníze ihned v úterý 26.11. vrátí. Nicméně účet zeje prázdnotou. Jak mohu dále postupovat?

Děkuji a jsem s pozdravem Barbora Ustohalová


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 09:56, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 08:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.