Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,v lednu tohoto roku jsem zrušil smlouvu se stávajícím operátorem a přešel k vám.Důvod:nespokojenost se službami.Je mi velice líto,ale touto zmněnou jsem si moc nepomohl.Ano dostal jsem od vás tel.na splátky,byli účtovány poplatky za něco co jsem si neobjednal.(později byla provedena náprava).
V říjnu 2019 jsem si přiobědnal TV SaT.28.11.přestal jít u TV zvuk.Dovolat se na podporu k T-Mobile je nadlidský výkon.Včera(sobota)se mi to po velké námaze povedlo.Ano,operátorka byla příjemná a vše si poznamenala.Dnes(neděle)volal technik a po telefonu mi poradil co vše mám provést pro nápravu.Zvuk nejde pořád.Usoudil jsem,že může být problém v mé TV a v sobotu přijel opravář,který zjistil,že TV je v pořádku.Zaplatil jsem 700kč.Jsem důchodce a jakákoli finanční ztráta je pro mne špatná.Nejsem z těch kdo si neustále stěžují,ale přístup vaší společnosti mne zklamal.Ano,v tom množství vašich klientů jeden důchodce nic neznamená a já navíc ani odejít k jinému operáturu nemůžu.Mám smlouvu a vyplatit se tak na to nemám.V úctě H. J.; J. u P. 33,
Oprava ještě v tomto roce.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Reklamační řízení není zpoplatněno.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.