Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37529Zrušení premium členství, profilu a smazání dat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Robert Prokeš

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 19.7.2019 jsem si založil profil na www.c-date.cz. Následují den t.j. 20.7.2020 jsem si na zkoušku zaplatil premium členství. Následně jsem ani jejich služeb nevyužíval a vše pustil z hlavy. Po měsíci mi bylo automaticky prodlouženo členství až do začátku roku 2020 a strženy finanční prostředky z účtu. Na to jsem přišel se zpožděním. Budiž, za hloupost jsem zaplatil.
Dne 21.11.2019 jsem na kontaktní e-mailovou adresu service@c-date.cz odeslal v příloze vypovězení smlouvy s vlastnoručním podpisem.
Obratem došla pouze automatická odpověď:
Vážený člene C-date,

děkujeme za Váš email.

***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****

V zájmu realizace platby prosím pouze klikněte na tlačítko „Staňte se prémiovým členem”, zvolte si období platnosti členství a stiskněte tlačítko „Pokračovat”.

O úspěšně realizované transakci budete obratem informován/a.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****


S pozdravem,
Váš C-date tým

Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau


Do dnešního dne mi nedošla žádná odpověď na zaslání mé výpovědi. Uvedenou e-mailovou adresu service@c-date.cz uvádí společnost pro přímé kontaktování.
Předem děkuji za pomoc.


Produkt

C-date Interdate S.A. premium členství


Požadované řešení

Zrušení premiového členství a ukončení jakéhokoliv automatického prodlužování obchodního vztahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 16:41, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2019 17:14, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.12.2019 08:26, před 5 lety


Robert Prokeš

Dobrý den.

Odstoupení od smlouvy jsem přeposlal na zdenek.vencl@c-date.com. Zpět mi automat poslal zprávu s tím, že se mi do 5-ti dnů ozvou. Tak se stalo a již mi přišla zpráva, že mé VIP členství vyprší 20.02.2020 a jž nebude dále autoaticky prodlužováno.

Mockrát děkuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 16:49, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 17:34, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.