Společnost


Hanzal nářadí - stroje s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37532VYRESENI VYTEKLEHO OLEJE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Pavel Musil

Znění stížnosti

Dne 12.10.2019 jsem předem uhradil objednávku v internetovém obchodu HANZAL nářadí-stroje s.r.o., U stadionu 1204, 434 01 Most na stránce www.gude-eshop.cz. Přestože věci byly označené „skladem“ nebo max. „skladem do 48 hod.“, čekal jsem na dodání velmi dlouho. Eshop nereagoval a nereaguje na moje e-maily a ani na dotaz položený přes jejich vlastní kontaktní formulář. 27.10.2019 jsem si na poště vyzvedl zaslaný balíček s první částí telefonicky urgované objednávky, ale poté co jsem si od něj zamastil oděv a rozbalil jsem jej jsem zjistil, že obsahuje pouze objednané oleje, navíc olej na mazání pneumatického nářadí měl povolené víčko a v nedbale zabaleném balíčku z něj asi 170 ml vyteklo. V příloze e-mailu jsem přiložil foto zamaštěného obalu a detail množství v neúplném balení. Vzhledem k silnému znečištění neúplného obalu a jeho odjištěnému víčku jsem v komunikaci uvedl, že vzhledem ke znehodnocenému obsahu nejsem schopen neúplný olej vrátit, protože nejsem ochoten jej pod svým jménem zasílat zpět k reklamaci z obavy, že bude po mě pošta požadovat náhradu škody, pokud by si něco poškodila vyteklým olejem (viz. její poštovní podmínky). Žádal jsem o návrh řešení, jak kompenzovat náhradu vyteklého obsahu tak, abych měl zaplacené množství, ale e-shop dosud nijak nereagoval.

Byl bych tedy rád, kdyby se Vám podařilo od e-shopu získat vyjádření, jakým způsobem mi bude kompenzováno nedodání zaplaceného množství oleje. Další věci, se kterými jsem nebyl spokojen (nekomunikace se zákazníkem, ignorování zaslaných e-mailů, lživá tvrzení v telefonickém rozhovoru placeném zákazníkem, nepřehledný a lživý přehled o objednávkách v zákaznickém účtu, lživé označení „skladem“ nebo „skladem do 48 hod.“, neúměrně dlouhé zadržování předem uhrazených prostředků, nekvalitní balení obsahu balíčku) mě ani tak nezajímá, protože v tomto e-shopu už nic objednávat po těchto zkušenostech nebudu.


Produkt

Olej pro pneumatické nářadí 1 l(HLP 425) Güde


Požadované řešení

kompenzace finanční nebo náhrada vyteklého obsahu tak, abych měl zaplacené množství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 09:58, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 17:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.