Společnost


Aleš Chudík

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37540Nedoručení objednaného balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Jana Štěpánková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí vyřešení mého problému.

Na Facebooku jsem si na stránkách superpremena objednala balíček cvičení a jídelníčku.
8.Listopadu mi na email přišla faktura od pana Chladíka.
V emailu je uvedeno, že sestavení balíčku může trvat 3-4 dny.
12.11 jsem fakturu uhradila.
Do dnešního dne 2.12 nemám žádný balíček.
Několikrát jsem psala na jejich messenger na facebooku, volala jsem jim na mobil, který mi vytípli a poslali sms že mám zaslat pouze sms.
Tam jsem jim napsala, že jsem jim poslala email, kde je žádám o navrácení částky, kterou jsem jim poslala. Že tímto odstupuji od smlouvy, protože nedodrželi termín dodání..žádná odpověď.
Doklady že mám zaplaceno a že jsem je již kontaktovala mám.
Zrovna teď před Vánocema se mi nehodí jen tak někomu poslat 1000,-Kč.

Mám se obrátit na obchodní inspekci nebo je jiné řešení?
Předem děkuji
Jana


Produkt

Superpremena.net, balíček: trénink s jídelníčkem


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět na účet.
Odstoupení od smlouvy za nedodání zboží v uvedeném termínu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 15:31, před 5 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení tréninkového plánu a jídelníčku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.

Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:09, před 5 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.