Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí vyřešení mého problému.
Na Facebooku jsem si na stránkách superpremena objednala balíček cvičení a jídelníčku.
8.Listopadu mi na email přišla faktura od pana Chladíka.
V emailu je uvedeno, že sestavení balíčku může trvat 3-4 dny.
12.11 jsem fakturu uhradila.
Do dnešního dne 2.12 nemám žádný balíček.
Několikrát jsem psala na jejich messenger na facebooku, volala jsem jim na mobil, který mi vytípli a poslali sms že mám zaslat pouze sms.
Tam jsem jim napsala, že jsem jim poslala email, kde je žádám o navrácení částky, kterou jsem jim poslala. Že tímto odstupuji od smlouvy, protože nedodrželi termín dodání..žádná odpověď.
Doklady že mám zaplaceno a že jsem je již kontaktovala mám.
Zrovna teď před Vánocema se mi nehodí jen tak někomu poslat 1000,-Kč.
Mám se obrátit na obchodní inspekci nebo je jiné řešení?
Předem děkuji
Jana
Superpremena.net, balíček: trénink s jídelníčkem
Vrácení peněz zpět na účet.
Odstoupení od smlouvy za nedodání zboží v uvedeném termínu.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení tréninkového plánu a jídelníčku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.
Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.