Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 20.8.2019 jsem se zaregistrovala na seznamce "singles50". Po pár dnech jsem zjistila, že na seznamce je spousta falešných profilů, tak jsem tuto seznamku přestala navštěvovat. Bohužel nikde nebylo při registraci viditelné,že pokud do 14 dnů nedám výpověď, registrace se automaticky prodlužuje a to za mnohanásobný poplatek 2247,- Kč. Před týdnem mi přišla upomínka a další výhružný dopis, že musím částku uhradit. Reagovala jsem tím, že nebudu platit za služby,které nevyužívám. Do profilu se nemůžu dostat, je zablokován. Prosím, je nějaké řešení, jak se tohoto problému zbavit, aby mi přestali vyhrožovat exekutory, atd. Výpověď jsem poslala, zatím žádná odpověď. Pořád mi chodí spamy od údajných uživatelů seznamky...
Děkuji
Zrušení členství bez poplatků z důvodu nevyužívání služby, výmaz profilu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Spotřebitel může dále využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například e-mailovou komunikací se společností.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, kontaktovala jsem pana Michala Hlaváčka a nejsem si jistá, zda tento pán emaily čte. 11.12. mi pět přišel do emailu stejný text, reakce, viz níže:
Od té doby se nic neděje.
"Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Připomínáme, že pokud nezaplacený poplatek ve stanovené lhůtě neuhradíte, budeme nuceni Váš případ předat externí vymáhací agentuře. Povede to k dalším poplatkům a může to také mít negativní dopad na Vaši bonitu."
Přeji Vám všem krásný nový rok a aby se tyto nepříjemné věci nestávaly a vyřešily.
Eva Fenclová
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby od dalších kroků vzhledem k nejasnému informování spotřebitelky upustila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.