Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37554Problémy s doručením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Natalia Patkanoczi

Znění stížnosti

Naprostá katastrofa...balík mi mal byť doručený už 26.-27.11 neprišla ani sms s termínom doručenia,ani nik nezavolal :-) vravím si ok,dobre skúsim zavolať na infolinku.Tam som sa dozvedela ,že som už balík prevzala tak som sa len zdesila a mrkla na stránku cez svoje tracking id no a vážne,že už to niekto prevzal!!! No nie ja!!! Otras ...tak im volám znovu ako taká bláznivá,že ako to budeme dalej riešiť pani milá,mi povedala ,že je chyba v adrese tam sme to opravili údajne (chyba v adrese nebola) a vraví mi tak zajtra to určite príde.Čakám,čakám a zase veľké NIČ :-) volám kurierovi ktory to mal doručiť od 12-15.00 a ten mi odpovie,že už je dávno za mojim bydliskom autom preč a ,že on to vlastne ani nedoručuje,že on vozí len balíčky na uloženku tak som s prepáčením úplne nasraná znova volala na infocentrum kde mi zdelili,že zásielku obdržím určite v pondelok t.j dnes 2.12. No a kebyže nezavolám kuriérovi tak určite mi zas nepríde žiadne info:-) tak som zas a znova volala na infolinku či mi aspoň poskytnú to číslo na kuriéra.Tešila som sa a zrazu to prišlo hurá,kuriér volal.No prišla som domov otvorila som balíček a obsah bol bohužial úplne iný než som si objednala!!!!!!!!bola to zasielka nejakého cudzieho pána.Otras! Na balíku bola moja a pánova adresa súčasne:-) musela som znovu zavolat na infolinku kde mi poskytli vyčerpávajúce info a postupy tak som to vzdala a radšej zavolala tomu pánovi ktorého bol pôvodne ten balik ktory mi spoločnost intime predala :)pán zdelil ,že má ten MOJ balík...Dohodli sme sa na osobnom stretnuti a vymene no a keď som si poň prišla na mojom baliku boli tiež obe adresy súčasne tak by som spoločnosti INTIME len chcela doporucit aby si dali doporiadku ľudí ktorí tie baličky balia a lepia naň adresu pretože majú minimálne problém so zrakom :-))) ide o to,že pán a ja sme si balíky objednali ale už aj vopred uhradili!!!!! A očakávame predsa,že prídu v poriadku a aspoň na našu adresu!! Nikdy viac,katastrofa takýmto tempom smerujete jedine ku krachu.


Požadované řešení

Nič už nechcem riešiť so spoločnosťou intime pretože viem,že by sa ani neunúvali to riešiť:-) presne viem,že sluby by sa slubovali zo dňa na deň a nakoniec by z toho bolo velké NIČ:-) sluby sa slubuju -blazni sa raduju.Už tu nikdy ja a moja rodina nič neobjednáme tým sme si istí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 13:46, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.