Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupila jsem drahé boty, samozřejmě jsem si je v prodejně řádně vyzkoušela. Po půlhodině chůze venku se mi na pravé straně vevnitř vytvořilvevnitř v botě pod kotníkem přehyb a odřela jsem si nohu do krve i přes silnější ponožku. reklamaci mi po měsíci zamítli,. že jestli je mi to nepohodlné, špatně jsem zvolila typ obuvi. Levá bota je absolutně v pořádku a dle mého soudu je prostě pravá špatně ušitá.
reklamaci jsem uplatňovala ihned v prodejně CCC Kladno Central.
boty LasockiTULIA-13 2220868730040
Chtěla jsem vrátit peníze, nebo vyměnit pravou botu, opravit to podle mne nejde, musela by se rozpárat celá bota. V krámě byli vstřícní, uznali, že se v tom zřejmě bez bolesti chodit nedá, ale moji velikost na výměnu bohužel už neměli.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
V daném případě může spotřebitelka před uplatněním svého nároku před civilním soudem využít ještě mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.