Společnost


TELEINFO, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37559Fakturace za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Slavomír Picmaus

Znění stížnosti

Dnes 2.12.2019 jsem obdržel poštou výzvu k platbě za zápis do katalogu na portálu teleinfo.cz. Tuto službu jsme si nikdy neobjednal.

Web vypadá velmi podezřele.


Produkt

Zápis v katalogu - přednostní zobrazení


Požadované řešení

Prosím o zpětnou vazbu, zda se nejedná o spekulativní obchodní praktiky a také, zda se nejedná o podvodné služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2019 11:18, před 5 lety

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, která si zaplacení údajného dluhu nárokuje. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku nárokovat.

V případě, že by se společnost rozhodla údajný dluh vymáhat skrze inkasní agentury, zdůrazňujeme, že spotřebitel není povinen výzvám inkasních agentur vyhovět. Ty ze zákona nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 17:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.