Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po řádné výpovědi smlouvy prostřednictvím Comfort Energy, ke které jsem přešel, mi E-On poslal fakturu na Kč 3000,- za porušení smlouvních podmínek. C.E. tvrdí, že výpověď byla provedena v pořádku a výpovědní lhůta dodržena. E-on tvrdí, že den výpovědi byla neděle a proto není platná. Fakturu jsem reklamoval. E-on odpovedel, ze pro posouzení mám dodat podklady- dokumenty. C.E. nechce dokumenty poskytnout. Poslal pouze dopis o poskytnutí součinosti, kterou jsem jim odsouhlasil. Na písemnou výzvu k vydání opisu dokumentů týkajících se ukončení mé smlouvý s E-onem prostřednicvím C.E. nereaguje.
faktura za smluvní pokutu ze dne 4.2.2014 Kč 3000,-
Vrácení zaplacené částky za neoprávněně vyfakturovanou pokutu.
|
Tweet |
Smluvní pokuta, která je spojena s porušením smluvní povinnosti by neměla být dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I.ÚS 3512/11, ze dne 11. 11. 2013 schována v obchodních podmínkách. Takto sjednaná pokuta by měla být považována za neplatnou.
Společnost E.ON Energie, a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.