Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37561Vraceni penez-Nevraceni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Stranska Stranska

Znění stížnosti

Objednala jsem si zbozi,kupodivu po mesici a pul dorazilo. Zbozi zapachalo,kus hadru,neodpovidajici foto inzerce. Zbozi jsem obratem chtela vratit,resp. Odstoupeni od kupni smlouvy,Vevio nezasle adresu,kam zbozi vratit. Musela jsem po tydnu psani emailů na Vevio,vyplnit jejich formular... nesmysl. Po 14ti dnech neustale nahaneni presemail,ze chci zbozi vratit a chci zpet penize,pres 2tis. Vevio napsalo: Vraceni zamitnuto,nevyplneny ucet(vse bylo vyplneno)!!! Vic se se mnou Vevio nebavilo a stale dokola jen posilaji emaily typu,vraceni zbozi zamitnuto !!! Tzv prisla jsem cca o 2300,- a Vevio si prodava zvesela dal !!! Jedine co.podam dalsi trestni oznameni na a jak jsem se docetla (bohuzel az ted) ,tak nebudu jedina.


Produkt

Dvoje dziny-zapachajici.odporne,kvalita neodpovida cene !!!


Požadované řešení

Nechteji vratit penize ! Neakceptují odstoupeni od kupni smlouvy. Nereaguji-pouze posilaji neustale dokola "Vraceni zamitnuto" ! castka pres 2tis!

12.11. jsem obdrzela zbozi,ihned jsem psala na Vevio,ze chci zbozi vratit,ze chci adresu. Obchod komunikoval stridme,vyplnte formular,nasledne chybi udaje uctu,nasledovalo nedodani fotek,pote Zamitnuti vraceni penez po 14ti dnech uhaneni Vevia,ze chci vratit zbozi ihned a penize zpet. Do dnesniho dne nemam penize zpet,zbozi jejich stale doma a obchod posila stale stejne emaily Zamitnuti vraceni zbozi ! Odstoupeniod kupni smlouvy maji v emailu od 12.11. a delaji,ze nic. Cislo uctuuz maji asi 4krat,plus jeste v jejich udajnem formulari.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 14:20, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, doporučujeme komunikovat s prodávajícím prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla společnosti dle obchodního rejstříku (v současnosti dle údajů zapsaných v obchodním rejstříku společnost sídlí na adrese Biskupský dvůr 1154/1, Nové Město, 110 00 Praha 1).

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.