Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dnes 2.12.2019 jsem obdrzela vyzvu k vyzvednuti zasilky - doporuceneho psani. Oznameni je sice z 29.11. ale do schranky dorazilo dnes 2.12. Nejpozdejsi termin k vyzvednuti je ovsem take dnes 2.12.
Snazila jsem se dovolat na postu a domluvit jiny termin k vyzvednuti, a take jsem pouzila jejich webove stranky, kam jsem zadala podaci cislo.
Telefon nikdo nezvedal ( v 4 hod odpoledne) a aplikace zmena doruceni online prohlasila, ze takovy typ dokumentu posta nema.
j
Pozaduji vcasne a dodani vyzvy k vyzvednuti dopisu ci baliku, ktera umoznuje dokument vyzvednout Dale ocekavam, ze pokud mi vyzva prijde a ja se vcas dostavim na postu, ze tam psani ci balik bude. Coz se take jis opaiovane stalo - ze tomu tak nebylo.
Take ocekavam ze bude mozne s postou komunikovat online ci pres call centrum. To sice posta ma, ale pokud se dovolat jedna se o PLACENOU SLUZBU - TELEFONNI HOVOR.
Kvalita sluzeb posty se za posledni leta zlepsila, ale dorucovani je cim dal je horsi a zasilky mizi a nejsou dorucene.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman