Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobry den,dne 16.11.2019 jsem zakoupil Škoda octavia -SPZ 9B47844 v AAA Brno a dnes je 2.12.2019 a stále nemám možnost přihlásit moje auto.Jsem vystaven pokutě do 50000,za nesplnění své povinnosti!!!!!Minulý týden 26.a27.11 jsem volal kde jsou papiry a bylo mi sděleno ,že jste je poslali uplně na jinou adresu???, ale že se nemám obávat že to přijede co nejdříve.Máme 2prosince večir a stále nic.!!! Co s tím hodláte dělat, mě vzniká škoda,nemohu užívat věc kterou jsem zakoupil a ještě jsem vystaven pokutě od dopravky!!!!
Okamžite po kuryrovi poslat doklady
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kavko,
omlouvám se Vám za vzniklé komplikace. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám tak, že doklady Vám již byly doručeny.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.