Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry vecer,
chtel bych podat steznost na spolecnst be2.
zacatkem srpna som se zaregistroval na jejich webovych strankach a zaplatil jednorazovy poplatek za vyzskouseni jednomesicni clenstvi. Nicmene po uplnuti tohh mesice mi psali z banky ze be2 se snazil vzit poplatek 2500 korun ale vzhledem nato ze mam zamitnuty jakekoliv internetovou platbu tak banka to automaticky zablokovala.
zacali mi chodit emailu v ktere mi psali at tu castku zaplatim, nicmene ja som chtel vyzkouset be2 pouze na mesic. Na 2 vyhrozujuic email som im napsal abych zjistil co tyhle emialy znamenaji vzhledem nato ze to bylo doccela podezrele, nicmene mi nikdo neodpovedel co mi prislo este vice podezrele ze se jedna o nejaky podvod (tuhle dobu som stale nebyl vedomi ze to clenstvi automaticky prodluzuji) . Dale som ty emaili ignoroval az kym som cetl recezne o tom portal a jakym stylem se snazi zneuzivat svoje obhcodne podminky . Lide si radi at nic nezaplatim, I kdyz zaplatim tak potom budu posilat dalsi ucet za dalsi obdobi.
pred tydnem som im napsal email znovu s zadosti aby mi zrusili profil a zadal o odstoupeni jakekoliv smlouvy, nicmene odmitajo to udelat s vysvetlenim abych se obratil na nejakou jejich vymahaci spolecnost.
.
byl bych rad aby mi zrusili profil I jakekoliv nedoplacenou castku.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Spotřebitel může dále využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například e-mailovou komunikací se společností.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Dostali stě nějaké vyjádření od kontakta uvedene v komentáři výše ?
Dneska jsem obdržel dopis od firma Intrum Financoval Services GMBH . Nevím jestli je to spojené s tímhle zalezitosti, píšou tam německý ( německý já nemluvim ) tak to nerozumím co 5am píšou, přišlo to nedoporučuje co je hodně podezřelé .
Dekuju
E-mailová adresa by měla být kontaktní, ale omezuje se spíše na takřka strojová (automatická) vyjádření. I když se na nás obrátilo již velké množství spotřebitelů, ani v jednom případě jsme nezaznamenali, že by společnost přistoupila k vymáhání jí nárokované pohledávky soudní cestou.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby od dalšího řešení věci upustila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.