Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.4.2014 jsem koupil pračku wtsl 65912. Dne 7.4.2014 jsem telefonicky informoval o jejím vrácení ve 14-ti denní lhůtě.
Po domluvě 9.4.2014 jsem pračku zaslal zpět nepoužitou, nepoškozenou a s původními obaly.
Dopis o vrácení zboží jsem zaslal poštou na uvedenou adresu.
Peníze za pračku vrátil až po měsíci, tedy 16.5.2014, a nevrátil celou zaplacenou částku za pračku (o 1000,- míň), ani náklady na dodání zpět. Volal jsem a napsal urgenci zaplacení celé částky, ale nic.
pračka wtsl 65912
Trvám na uhrazení celé zaplacené částky za pračku Kč 9565,- a nutných nákladů na její zpětné dodání Kč .
|
Tweet |
Společnost je dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku povinná spotřebiteli vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání. Dle § 1818 občanského zákoníku nelze s právem na odstoupení spojit postih. Dále stanoví občanský zákoník v ustanovení § 1831 odst. 2 že, podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem. Tímto nákladem se rozumí snížení hodnoty zboží dle § 1833 občanského zákoníku, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Pan Votruba Miroslav byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný nárok je tedy třeba uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.