Společnost


Miroslav Votruba

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3757Nevrátil zpět celou částku za pračku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2014, před 10 lety

Tomáš Bavor

Znění stížnosti

Dne 3.4.2014 jsem koupil pračku wtsl 65912. Dne 7.4.2014 jsem telefonicky informoval o jejím vrácení ve 14-ti denní lhůtě.
Po domluvě 9.4.2014 jsem pračku zaslal zpět nepoužitou, nepoškozenou a s původními obaly.
Dopis o vrácení zboží jsem zaslal poštou na uvedenou adresu.
Peníze za pračku vrátil až po měsíci, tedy 16.5.2014, a nevrátil celou zaplacenou částku za pračku (o 1000,- míň), ani náklady na dodání zpět. Volal jsem a napsal urgenci zaplacení celé částky, ale nic.


Produkt

pračka wtsl 65912


Požadované řešení

Trvám na uhrazení celé zaplacené částky za pračku Kč 9565,- a nutných nákladů na její zpětné dodání Kč .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 18:10, před 10 lety

Společnost je dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku povinná spotřebiteli vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání. Dle § 1818 občanského zákoníku nelze s právem na odstoupení spojit postih. Dále stanoví občanský zákoník v ustanovení § 1831 odst. 2 že, podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem. Tímto nákladem se rozumí snížení hodnoty zboží dle § 1833 občanského zákoníku, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:16, před 10 lety

Pan Votruba Miroslav byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný nárok je tedy třeba uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.