Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, jestliže máte zavírací dobu ve 22:00 jakožto pro zákazníky, proč plzeňský Kaufland na rondelu již ve 21:45 má zavřeno a lze jen vycházet? Navíc když se dostanete dovnitř ještě ve 21:50 díky vycházejícím zákazníkům paní na informací na vás jen kouká a dělá si dále svoji práci. Chápu že máte určitý čas na uzavření kas a sklízení prostoru , pak ale nedávejte mylnou informací a to, že konečná doba pro nákup a zaplacení je 22:00.
Děkuji za přečtení.
Prosím o vyřešení.
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.