Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37576Ocenování zboží, odmítnutí vrácení peněz, chování vedoucí prodejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 5 lety

Jaroslava Vlachynská

Znění stížnosti

Dne 2.12.2019 jsem v prodejně Penny Market s.r.o. Bartošova 4393 76001 Zlín koupila 4ks Kinder Joy 20g. U zboží byla cenovka 14,90 Kč, naúčtováno bylo 26,90 Kč/ks. Jelikož pokladní nemohla peníze vrátit, 21 minut jsem čekala na řešení, které bylo takové: odmítnutí vedoucí vrátit mi peníze, cenovka u zboží byla Kinder Surprise 20g a měla jsem si to pořádně přečíst (uvedené zboží však v regále nebylo, ale bylo tam Kinder Joy). Po mé stížnosti z regálu zboží zmizelo a jen cenovka tam zůstala. Ve svých 72 letech jsem si měla kleknout na kolena a ve spodním regále si přečíst, jestli je u Kinder napsáno Surprise nebo Joy. Omluva za chybně ocenované zboží žádná a jen odmítnutí vedoucí vzít zboží zpět a vrátit mi peníze. Řešení z mé strany: zůstala nechuť chodit nakupovat do této prodejny a již nikdy se nesetkat s takovou paní vedoucí! Pracuji v obchodní organizaci 50 let, ale takové jednání jsem ještě nezažila.


Produkt

U zboží Kinder Joy 20g byla cenovka 14,90 Kinder Suprise 20g (které tam však nebylo)


Požadované řešení

Zboží mělo být prodáno za cenu 14,90 Kč/ks, jejíž výše byla uvedena u zboží.
Pokud jsem zboží za tuto cenu nechtěla, měla mi vedoucí peníze vrátit. A omluva za špatně ocenované zboží by také neměla chybět. Doba čekání na vyřízení 21 minut byla opravdu nepřiměřeně dlouhá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 08:35, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.