Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
S kamarádkou jsme si udělali účet na této seznamce. Zakoupili jsme si premium účet ,kdy mi byla stržená částka 156 Kč. Po pár dnech jsem si přečetla pár recenzi na internetu kde si plno lidí stěžovalo na tuhle seznamku a chtělo ji zrušit ale bohužel to nešlo.
Seznamka začala vyhrožovat exekucí, proto prosím o pomoc.
Jak mám zrušit účet, napsala jsem svou adresu i kontakt a teď mám strach že když nezaplatím přijde mi exekuce.
Lidé zde píšou že poslali dopis ale bylo to bez reakce tak přemýšlím zda napsat nebo ne. Napsala jsem email a prosila jsem o zrušení prémiového účtu , odepsali že mě budou kontaktovat do pěti pracovních dnů ale bohužel se neozvali a mám strach, nevím co teď dělat zda zaplatit částku 2447 Kč nebo vůbec reagovat. Děkuji za pomoc
Nejlepší řešení by bylo kdyby všem lidem kteří chtějí deaktivovat účet aby to šlo bez problémů bez jakýkoliv vymahačů a vyhrožování exekuci.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Spotřebitel může dále využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například e-mailovou komunikací se společností.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.. ve stručnosti napíši jak to vše probíhalo... Poslala jsem e-mail na be2zakaznicke centrum... Slušně jsem je požádala aby mě přes email ukončili prémiové členství na této seznamce, bylo to bez jakékoliv reakce poté jsem napsala ihned dva emaily které byly s odpovědí že se mi ozvou do 5ti pracovních dnů.... ozvali se mi že potřebují můj podpis k uzavření smlouvy. Že to chcou poslat poštou..tak jsem slušně napsala že k uzavření smlouvy stačí má jméno a příjmení podpis jim dávat nebudu protože by ho mohli zneužít... Opět jsem čekala na odpověď tři dny zase nic... Poslala jsem tři výhružné emaily a do pěti hodin se mi ozvali že mé členství bude uzavřené 2.1. 2020... Že se mi automaticky nebudou strhávat další peníze z účtu...
Tím jsem chtěla říct že ti kteří se bojí že jim přijde exekuce a vymahač tak nepřijde nemají na to právo... Nemusíte se bát stačí jak jim trošku budete vyhrožovat a napíšete pár hrozivých slov...