Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží jsem zaplatil a přez neustálé sliby, že již mají zboží na skladě a hned zítra jej odesílají, mi nic nedošli. Objednávka je ze 14.5 2014 a lhůta dodání je 10 dní. Již jsem jim poslal 8 emailů ohledně dodávky a asi na polovinu miodepsali, že už to zítra posílají. Telefon vůbec neberou
Swivel Sweeper MAX – bezdrátový zametač 1.00 ks 549,00 Kč
Zboží bych rád měl doma, když to nepůjde, alespoň
peníze
|
Tweet |
V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1977 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit pro podstatné porušení smlouvy. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Korespondenci doporučujeme vést písemně, zasílat nejlépe s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.