Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
již 23.8. 2019 jsem objednala zboží obj.č.102110886 a zboží také uhradila.
Eshop sice komunikuje, ale věc se nikam neposouvá.
Posledním termínem, který mám pro doručení zboží byl 27.10.2019, ale ani toto datum nevyšlo.
Komunikace:
eshop 2/9/19 zaslali informaci, že je zásilka odeslána
já: 9/10/19 urgence nedodaného zboží
eshop 16/11/19 dotaz, zda jsem s nákupem spokojena
já: 18/11/19 info, že zboží nepřišlo
já: dnes tj 3/12/19 jsem napsala do eshopu, že ruším objednávku a požaduji zaslat uhrazené peníze zpět do 14 dnů na můj účet
Tento eshop již nikdy více
Kristýna Smetanová
1x Dámské šaty Linzi - Bílá-velikost č. 4 1x Dámské triko s otvory na ramenou v mnoha barvách - Bílá, velikost M/L 1x Dámské triko s otvory na ramenou v mnoha barvách - Zelená, velikost M/L 1x Dámský náhrdelník Samuel - style 15
Vrátit peníze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vážený dTeste,
ráda bych Vám velice poděkovala za pomoc při řešení výše uvedeného sporu se společností Poštovné Zdarma.
Společnost se mi již také ozvala a přislíbila peníze vrátit do 14 dnů.
Jakmile budu mít finanční prostředky připsány zpět na účtu, určitě Vám dám vědět ať i ostatní spotřebitelé ví, zda společnost pouze slibuje, nebo také plní, co slíbí.
S přáním hezkých dnů
Kristýna Smetanová
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: