Společnost


www.halolike.com

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37584Nedodané a uhrazené zboží, obj.č.HL2868

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2019, před 5 lety

Kristýna Smetanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

5.9.2019 jsem si objednala přes eshop www.halolike.com kabát: Baumwollgemischer Geblumter Lassiger Mantel mit Kapuze in yellow color in XL size. Jde o přesný popis z jejich web stránek.
Zboží jsem i uhradila.

Kabát mi přišel, ovšem v porovnání s obrázkem šlo o hadr, s kterým by člověk ani nevytíral podlahu.

od cca 14.10.2019 s nimi komunikuji ve smyslu vrácení zboží a zaslání mi finančních prostředků zpět.
Po několika urgencích mi Zaslali return label s adresou, kam jsem zboží zaslala i s dodejkou. Vše mohu doložit. Od té doby se neděje nic.
Akorát jsem jim zaslala tři další emaily ať mi obratem zašlou finanční prostředky zpět.


Produkt

Baumwollgemischer Geblumter Lassiger Mantel mit Kapuze in yellow color in XL size


Požadované řešení

vrácení finančních prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 12:03, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele (možná platba v českých korunách), řídí se smluvní vztah českým právem.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 08:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.