Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
5.9.2019 jsem si objednala přes eshop www.halolike.com kabát: Baumwollgemischer Geblumter Lassiger Mantel mit Kapuze in yellow color in XL size. Jde o přesný popis z jejich web stránek.
Zboží jsem i uhradila.
Kabát mi přišel, ovšem v porovnání s obrázkem šlo o hadr, s kterým by člověk ani nevytíral podlahu.
od cca 14.10.2019 s nimi komunikuji ve smyslu vrácení zboží a zaslání mi finančních prostředků zpět.
Po několika urgencích mi Zaslali return label s adresou, kam jsem zboží zaslala i s dodejkou. Vše mohu doložit. Od té doby se neděje nic.
Akorát jsem jim zaslala tři další emaily ať mi obratem zašlou finanční prostředky zpět.
Baumwollgemischer Geblumter Lassiger Mantel mit Kapuze in yellow color in XL size
vrácení finančních prostředků
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele (možná platba v českých korunách), řídí se smluvní vztah českým právem.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.