Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#37594Porušení smlouvy o vrácení vozu do 7 dnu od jeho pořízení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2019, před 5 lety

Dusan Fedor

Znění stížnosti

Kúpil sme auto v AAA autobazare formou protiúčtu za naše auto a doplacali sme formou splátok . Na druhy deň po jeho kúpe sme zistili ze v aute sú nedostatky ako nefunkčné topenie a nejde zatvorit panaromatická strecha .Auto potrebujeme kazdý deň a nemôžeme si dovoliť luxus bez auta , máme s.r.o a keď nebudeme pravidelne dochádzať na pracovisko za vodičmi hrozia nám sankcie .AAA auto nám auto nechce vymeniť aj keď to je v zmluve napísané , ale trvajú na oprave auta , no mi uz nemame dôveru v to auto nakoľko za jedeň deň sa vyskitli dve skryté závady .


Produkt

VW golf GTI


Požadované řešení

Okamžitá výmena auta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 13:42, před 5 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel podle zákona žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu. Co se týče výměny věci, § 2169 odst. 1 občanského zákoníku neumožňuje řešit reklamaci výměnou za jinou věc, leda za stejnou věc bez vad.

Smluvně však mohl být sjednán i jiný postup (pro spotřebitele příznivější). Jestliže tedy byla smluvně sjednána výměna auta, může se spotřebitel domáhat řádného plnění smlouvy.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2020 16:40, před 5 lety

Vážený pane Fedore,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Infoormovali mne, že jste spolu byli v telefonickém kontaktu, a že jste si údajně závady již nechal opravit.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2020 19:22, před 5 lety


Dusan Fedor

P.Mikova , najprv ma na vašom oddelení reklamacii poslali do servisu ze si mam dat vymenit pelový filter ,ze ked siu ho necham ako reklamaciu spravit u vas auto tam bude minimalne týzden . Tak som kupil pelový filter a vymenil no nepomohlo to a pokazené je ovládanie climatronicu co nie je lacná záležitost , Čo sa týka porúch tak som si ich nakoniec opravil sám . A šo sa týka výbavy auta chybala tam povinná výbava , zvedak , komprasor , sada na lepenie degektu . Do kufra mi dali pneumatiky takze som nemal moznost si to skontrolovat a ani vo sne ma nenapadlo ze budem mat taku skusenost nakolko to nieje prve auto ktoré sme od vas brali . Tak aby som to zhrnul dvoma slovami rozčarovanie a sklamanie .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2020 14:09, před 5 lety

Vážený pane Fedore,
pokud již došlo k opravě závad, je reklamace bezpředmětná. Co se týče chybějící povinné výbavy - prodáváme vozy ve stavu, v jakém je vykoupíme, výbavu do vozů nedoplňujeme. V předávacím protokolu, který každý zákazník podepisuje, na tuto skutečnost klienta upozorňujeme (i ve Vašem protokolu to bylo zmíněno).
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2020 14:13, před 5 lety


Dusan Fedor

Nebudu komentovat vaše vyjadrení , no vaše chovani mimo korektního jednáni . Hodne štestí

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2020 13:40, před 5 lety

Dobrý den,
společnost trvá nasvém stanovisku. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2020 13:42, před 5 lety


Dusan Fedor

Hodnocení: