Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dala jsem zboží do košíku vyplnila jen že bych mela zajem o zboží.chtějí po mne každy den častku 427kč na jejich učet a posílají mne upomínkove sms že chtějí dlužnou častku že mi zbyvají posl.dny.abych rychle zaplatila že jim dlužím nějaké peníze.zboží nemám ani nechci.budu to předavat jinym organum.nejsem povinna si z donucení zakupovat zboží.kontakt nemají,zavolat nelze.obtěžují mne od nich vyhružné sms. zboží nechci ,tudíž nebudu odesílat jim žadné peníze ani na učet.v.s.zboží 1602739.zrušte laskavě objednávku a žadam vas aby mi už nebyli posílané,vyhružné sms.nejsem dlužník abych vam něco musela platit.RAšova
neposílat mi nevhodné,vyhružné sms že poslední upomínka at rychle zaplatím dlužnou častku.o žadné dlužne peníze se nejednalo ani nejedna.jen vaše zboží nechci ani nemam.nic nedlužím.
|
Tweet |
Kupní smlouva je uzavřena přes internet v okamžiku, kdy objednávka spotřebitele reagující na konkrétní nabídku uveřejněnou na webových stránkách dojde prodávajícímu.
Zákon však umožňuje od smlouvy uzavřené tímto způsobem odstoupit, a to do 14 dní od převzetí zboží (i před jeho převzetím). Co se týče odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů v případě uzavření smlouvy přes internet, je nutné vzít kromě § 1829 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v potaz také směrnici Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, která je předlohou ustanovení transponovaných do českého právního řádu. Konkrétně se jedná o recitál č. 40, který uvádí, že v případě kupní smlouvy uzavřené přes internet by měl mít spotřebitel právo odstoupit od smlouvy také před získáním zboží do fyzického držení. K tomu je ale podle čl. 11 odst. 1 směrnice nutné, aby spotřebitel buď použil vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinil jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.