Společnost


CRESTYL real estate, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37605Akce: 1.12.2019 Nová prodejna Xiaomi Jablonec, nespravedlnost při získání mobilu s výraznou slevou.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2019, před 5 lety

Pavel Pešek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v sobotu 30.11.2019 kolem 18:00 jsem obhlídnul terén, kde se Mi prodejna nachází v nákupním centru, bylo to v patře naproti KFC občerstvení.
18:37 jsem nahrál video s nejkratší cestou k Mi prodejně do patra přes eskalátor nahoru.
Pro eliminaci, zdržení způsobenou špatnou znalostí místa.
Potom kolem 19. hodiny jsem se setkal se security pracovníkem.
Ten mi sdělil nečekané skutečnosti. Mobilů je 30 a minimálně půlka připadne zaměstnancům Centrálu protože mají nějaký rychlejší přístup do patra přístupovou kartou nebo klíčem.
Dále 1.12.2019 by měl mít otevřeno Albert v obchodním centru od 7:00, Mi akce začínala od 8:00.
sdělil že budou jako ostraha vyhazovat každého z patra v neděli 1.12.209 mezi 7:00-8:00 hodinou.
Potom jsem se šel vyspat do rodinného domu v Jablonci.
Budík jsem nastavil na 1.12.2019 3.30 ráno.
Ve 4:00 jsem stál u vchodu Central Jablonec u svítících vánočních stromečků v parčíku.
Byl jsem tam asi tak max. s deseti lidmi. Potom i nějací odešli a pak přišli.
V 5:30 jsem byl úplně první z leva stísněný u proskleného vchodu.
V 5.52 Poslal jsem zprávu kamarádovy, že se to tam před vchodem plní jak o závod, kamarád se neúčastnil.
Dále 7:30 tam uklízečka začala mýt podlahu strojem. Potom ještě 7:45 otřela rohožku hadrem a zbyla tam voda jak na zakopnutí.
7:55 byla tam ochranka a začala dveře nějak ovládat.
8:00 dva security sepnuli dveře, začali se rozestupovat.
Za mnou nějaký natěšený zákazník strčil tolik, že se vysadily dveře a naklonily, ale sklo neprasklo.
Trochu jsem z toho měl paniku, tak 1-2 vteřiny jsem ztuhnul, dále jsem běžel o sto šest k eskalátoru.
Bohužel byla to docela slušná tlačenice. Postupně jak jsem stoupal po eskalátoru, tam byl dav přede mnou a neviděl kam mám nahoře jít dále. Protože dle toho mého videa jsem šel dle plánu. Bohužel červený pruh, tak jsem ho podlezl a čekal, security mě chytnul a než mě nasměroval správným směrem, jsem ztratil podstatné dost času na lepší pořadí v troj a čtyř-řadě vedle sebe.
Retardér (nebo spíše slalom) co tam měli, byl tak na 3 až 4 lidi vedle sebe, takže ikdyž zákazníci byli zařazeni, stejně nic nebylo praktikováno férově, stálé předbíhání se praktikovalo.
Nejlepší je to že přede mnou byla jedna mladá dívka, která se dostala přede mně, mojí zkratkou z červenou páskou hned u eskalátoru, a nikdo ji celou dobu nevyhodil, a přiběhla o dost později. Dále tam byl starší muž přede mnou a ten se rozhodl odejít, a nechal tam za sebe někoho jiného – nějakého přítele k té mladé dívce, co se dostala z důvodu štěstí okolností. Tento secutity u eskalátoru měl výstražnou vestu s číslem 119.
Podle snímků z televize je jisté že opravdu tam byli již dříve než v 8:00 Zákazníci asi ti zaměstnanci Centrálu, nebo příbuzní, co si to nějak dojednali.
Podle odhadu jsem byl v pořadí tak cca 60-70. Což je dost neférové. Venku jsem mrznul, nohy jsem měl zdřevěnělé, a byl jsem úplně první u skla. Běhám docela rychle, v tom problém nebude.
Dále postavily tam repro a začali vychvalovat Mi značku, soutěž, informace.
Velké reprobedny byly nasměrovány na frontu, a řvali docela dost do ucha, nešlo s tím nic dělat.
10:00 nějak tak přišly reportéři okouknout prodejnu a nafotit fotky.
Čekalo se do 11:00 než vůbec začali pouštět do nového Mi obchodu zákazníky.
Ochranka začala pouštět po deseti do prodejny, potom pořád udržovala 10 – přišel a odešel zákazník.
Než jsem se dostal na řadu bylo cca 12:00 a mobily byly jasně v vykoupeny, tak jsem alespoň zakoupil sluchátka Xiaomi Mi AirDots Basic za 149 Kč, dále jsem chtěl ochranné sklo na Redmi 7 se slevou, co tam vystavovali s 50% na všechny skla na mobily Mi, ale na ten můj se nevztahovala, nabízeli za plnou cenu 349 Kč, což za to si koupím tlačítkový mobil, nesmysl - falešná sleva. Abych je tolik nepohanil, dostal jsem poukaz na 10% do konce roku pouze do prodejny Mi Jablonec, co to je dnes 10%, na netu bez slevy to bude levnější i s poštovným. Obchod Mi provozuje firma Ranura,s.r.o. – Jugoslavská 543/2, 466 01 Jablonec nad Nisou.
Potom jsem asi po hodině odešel.

Podtrhnu a sečtu.

Strávil jsem pro tuto akci nějaké 2 hodiny na to obhlédnutí i s cestou, dále jsem nějak tak 3:45 odešel po vyspání k vstupním dveřím Centrálu u stromečků v parčíku. A zakoupil jsem ve 12:09 na účtence na vydřená obyčejná špuntová bezdrátová sluchátka.
Celkem nějakých 10 a skoro půl hodiny jsem se aktivně o akci zajímal.
Připadám si Vaší marketingovou akci v obchodě poškozen, neoprávněným zdržením při výkonu klusu/ běhu ostrahou, a zmaření mého pořadí pro získání zvýhodněného mobilu.
Dále špatně vytvořeného slalomu do smyček u eskalátoru.
Vadilo všem účastníkům auto asi pro děti na svezení za kačku pár metrů od vchodu, které vadilo při výběhu ze vstupních dveří u svítících stromečků v parčíku.
Jak je možné, že se mohly účastnit akce Mi pracovníci obchodu Centrál Jablonec.
Dále ostraha sem tam někoho propustila viz mohu doložit video záznam. Já jsem šel zkratkou pouze jak jsem zmínil, neviděl jsem, kam mám vejít z eskalátoru, vyznačení, ani na podlaze nic nebylo prostě špatná organizace.
Tato akce nebylo o tom jenom přijďte si pro produkt, viz FB

Přeji si dostat za tuto Vaši neprofesionalitu, ztrátu času a oblbování zákazníků nějakou kompenzaci.


Děkuji za vyřízení

Pešek


Produkt

Mobilní telefon Xiaomi Redmi note 7 128GB; Xiaomi Redmi 7A 32GB - mobil s výraznou slevou marketingová akce z letáčku propagující Central Jablonec


Požadované řešení

Přeji si dostat za tuto Vaši neprofesionalitu, ztrátu času a oblbování zákazníků nějakou kompenzaci.
Toto opravdu nebylo pouze přijďte si.

Děkuji za vyřešení



Pešek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 12:32, před 5 lety

Stížnost ohledně chování ostrahy i ostatních zákazníků ve frontě, a tím způsobené nevydání mobilního telefonu, kterých bylo v prodejně (dopředu ohlášené) omezené množství, neobsahuje právní nárok a není ji tedy možné řešit skrze portál VašeStížnosti.cz.

Pro chování ostatních zákazníků, ale i pro chování zaměstnanců ostrahy platí, že toto chování nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Ohledně stížnosti na nedostatek ochranných skel platí, že byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 17:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.