Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#37622Chybějící návod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2019, před 5 lety

Pavel Fischl

Znění stížnosti

Včera jsem si stěžoval na létající vílu ellu a už jsem přišel na to jak ji spustit,nicméně dítě by ji určitě bez návodu či pomoci rodiče nespustilo ani náhodou.Bez návodu je t opravdu obtížné uvést do chodu.Mám dojem,že bez českéhnávodu nemá žádné zboží v]

Já už rezignuji a příště si podrobně zboží prohlédnu a budu se snažit o více referencích k výrobku.Jinak moc děkuji za bleskovou odpověď.


Požadované řešení

Zkuste se zeptat na příslušném místě,jak je možné,že se prodávají věci(ne jen hračky) bez českého návodu.Myslím,že je to boj s větrnýmy mlýny,protože toto už není právní stát,ale cochcárna(mám li být slušný).Jina ještě jednou díky za zájem.S pzdravem příjemných vánoc Fischl Pavel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2019 11:06, před 5 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 14:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.