Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
volala jsem na jediné telefonní číslo, které mi bylo sděleno, a to na jednatele F. Z. (viz referenční údaje), ale volané číslo neexistuje. Na internetu jsem dohledala podobné případy, kdy poškození podávají hromadnou žalobu.
Vystavené dluhopisy jsou očíslovány 20160204, 20160205, 20160206,20160207 a 20160208, každý za 10000 Kč
garantovaný úrok byl ročně 9%, alespoň kdyby se mi vrátila vložená částka 50000, jsem důchodkyně a těžko jsem si našetřila.
|
Tweet |
Je-li společnost v prodlení se splacením dluhopisu, je vhodné ji vyzvat k plnění prostřednictvím předžalobní výzvy. Nedojde-li ze strany společnosti k nápravě, bude vhodné vyhledat služeb advokáta a svého práva se případně domáhat soudní cestou. Před nákupem jakéhokoli dluhopisu doporučujeme spotřebitelům, aby postupovali v souladu s doporučením České národní banky publikovaném na webových stránkách http://www.cnb.cz/cs/spotrebitel/ochrana_spotrebitele/desatero_spotrebitele.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.