Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
22.10. jsem se byl informovat na výhodnější tarify na moje složby (telefon, internet) v prodejně O2, paní mi prý nemohla udělat nabídku přímo na prodejně, tak jsme volali na O2 kde mi paní nabídla levnější tarify i když o něco dražší než konkurence. Vzal jsem lhůtu na rozmyšlení do druhého dne.
Paní se mi nejdříve nedovolala, další den si mi dovolala do auta tak jsme se domluvili na jíný den. Pak se mi bohužel 2x nedovolala. A do 30 dnů jsem se dozvěděl že moje služby jsou zrušeny. Jako dlouholetého zákazníka mě to dost zaskočilo. Zvlášt když se to stalo o naší dovolené v Gruzii, což rešení problému !trochu" zkomplikovalo.
Po návratu jsem se dozvěděl že služby jsou zrušeny k 26.10. a že moje číslo, které 20 let užívám je již zrušeno.
Obnovení služby v původním rozsahu, všetně mého starého čísla.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/námitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
kolegové z reklamačního vyjádření Vám k tomu již zaslali vyjádření, za kterým si stojíme.
Kontrolou v systému bylo ověřeno, že ke zrušení reklamovaných služeb došlo na základě návštěvy O2 Prodejny
a telefonického hovoru s Výpovědním oddělením O2 dne 23. 10. 2019. Dle náslechu hovoru bylo zjištěno, že jste byl s operátorkou domluven na zpětném volání z důvodu rozmyšlení nabídky na nastavení nabízených slev na uvedené služby. Rovněž však bylo zjištěno, že se operátorce opakovaně nepodařilo se s Vámi telefonicky spojit.
Vzhledem k tomu, že v telefonickém hovoru jste projevil vůli služby ukončit z důvodu nabídky od jiného poskytovatele a nemožnosti Vás po podání výpovědi dále kontaktovat, došlo dne 22. 11. 2019 ke zrušení uvedených služeb po uplynutí výpovědní lhůty v délce 30 dnů.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.