Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,2.12.2019 jsem si objednal u Atelis.r.o.čepici,kod produktu 71699 na objednávkovém formuláři.Na závěr jsem byl vyzván,abych částku za toto zboží poslal bankovním převodem na č.účtu-2900295296/2010,V.S.-102294606.Platba odešla dle výpisu mojí AirBanky téhož dne.Já jsem však nedostal potvrzenu úhradu,a tudíž mně ani nebylo uděleno číslo objednávky.Dnes jsem celou záležitost urgoval meilem,ale žádná odezva.Díky Vaší liknavosti ruším celou objednávku,a žádám okamžitě vráceni částky279Kč na můj účet (viz referenční údaje). Petr Bartoš
čepice ležérní kod produkce 71699 cena279Kč
Okamžité vrácení peněz na výše uvedený účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
dodací lhůta u produktu činí obvykle 15-60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 3.12.2019, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla:UT754430912CN
na následujících stránkách
https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,požaduji vrácení peněz,t.j.279Kč.Nechci čekat 60dní.Petr Bartoš
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit.
Jakmile obdržíme peníze, předáváme objednávku dodavateli, abychom její odeslání nezdržovali. Dodatečné zrušení objednávky tedy nejsou možné. Pokud nebudete s dodaným produktem spokojen, můžete nám jej na naše náklady vrátit, a my Vám následně pošleme jinou variantu nebo Vám vrátíme peníze.
S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Podle vyjádření společnosti Poštovné zdarma,akceptuji jejich návrh, po obdržení zásilky ji na jejich náklady vrátím.Děkuji za Vaši pomoc,jsem velice rád,že Vaše redakce pomáhá spotřebitelům.Přeji Vám všem příjemné a veselé Vánoční svátky.Petr Bartoš