Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#37635Po zaplacení požadované částky za zboží jsem nedostal číslo objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2019, před 5 lety

Petr Bartoš

Znění stížnosti

Dobrý den,2.12.2019 jsem si objednal u Atelis.r.o.čepici,kod produktu 71699 na objednávkovém formuláři.Na závěr jsem byl vyzván,abych částku za toto zboží poslal bankovním převodem na č.účtu-2900295296/2010,V.S.-102294606.Platba odešla dle výpisu mojí AirBanky téhož dne.Já jsem však nedostal potvrzenu úhradu,a tudíž mně ani nebylo uděleno číslo objednávky.Dnes jsem celou záležitost urgoval meilem,ale žádná odezva.Díky Vaší liknavosti ruším celou objednávku,a žádám okamžitě vráceni částky279Kč na můj účet (viz referenční údaje). Petr Bartoš


Produkt

čepice ležérní kod produkce 71699 cena279Kč


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz na výše uvedený účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 16:13, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2019 13:22, před 5 lety

dodací lhůta u produktu činí obvykle 15-60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 3.12.2019, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla:UT754430912CN
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2019 14:21, před 5 lety


Petr Bartoš

Dobrý den,požaduji vrácení peněz,t.j.279Kč.Nechci čekat 60dní.Petr Bartoš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 16:59, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2019 08:47, před 5 lety

je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit.
Jakmile obdržíme peníze, předáváme objednávku dodavateli, abychom její odeslání nezdržovali. Dodatečné zrušení objednávky tedy nejsou možné. Pokud nebudete s dodaným produktem spokojen, můžete nám jej na naše náklady vrátit, a my Vám následně pošleme jinou variantu nebo Vám vrátíme peníze.

S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.12.2019 09:00, před 5 lety


Petr Bartoš

Hodnocení:

Komentář: Podle vyjádření společnosti Poštovné zdarma,akceptuji jejich návrh, po obdržení zásilky ji na jejich náklady vrátím.Děkuji za Vaši pomoc,jsem velice rád,že Vaše redakce pomáhá spotřebitelům.Přeji Vám všem příjemné a veselé Vánoční svátky.Petr Bartoš