Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.6.2019 jsem zakoupila elektronicky voucher na jedno osetreni ve vysi 4 444 CZK na Platan Clinique.
Pri online platbe doslo k chybnemu nacteni formulare a dvojklikem na ,,Opakovat odeslani formulare´´, se platba odeslala celkem 3x.
Ihned jsem o chybne strzene platbe informovala Platan Clinique, zakaznicke centrum, pi Pospisilova, ktera me telofonicky i pisemne ujistila, ze do 30 dnu vrati penize na ucet, celkem 2 x 4444 CZK.
Po pulrocni korespondenci se zakaznickym centrem penize stale nebyly vraceny.
Voucher na ošetřeni Patan Clinique
Vraceni dluzne castky 8 888 CZK zpet na ucet,
pri neodeslani platby do 15.12. davam podnet k prosetreni, zda neddoslo k neopravnenemu obohaceni ze strany zrizovatele a provozovatele Platan Cliniq, spolecnost Enimat Investment s.r.o.
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla zaplacena třikrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Společnost musí bezdůvodné obohacení vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.