Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Ma stiznost se tyka baleni salamu. Uz vicekrat se mi stalo,ze prodavacka mi na useku pultoveho prodeje uzenin hodila salam na papir,aniz by ho zabalila,tak ho vlozila do sacku,do ktereho pridavala me dalsi nezabalene uzeniny. Jezdim nakupovat i do polskeho Kauflandu a tam je vzdy vsechno ukazkove zabalene. Asi se nase pani prodavacky z ceskeho Kauflandu maji co ucit!!!
Naucit vsechny vase prodavacky balit uzeniny. Ony samy by si tak salam nezabalily a z hygienickeho hlediska je to nevhodne.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.